Effectieve communicatie is niet alleen prettig, het is cruciaal om succesvol te zijn. Onderwerpen die daarbij aandacht vragen zijn: transparantie, fondsenwerving, digitale transformatie, samenwerkingen en maatschappelijke trends. Daarover helder communiceren, inspelend op actuele thema’s, helpt bij het versterken van de gemeenschappen waar ze zich voor inzetten.
We denken graag met je mee
Vul onderstaand formulier in"*" geeft vereiste velden aan
Bel je ons?
We zitten voor je klaar op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur.
Mijn naam is Karin Schaub en ik ben sinds september in dienst bij OnlyHuman als accountmanager. Een sollicitatie, out of the blue, onder het mom van: “ik wil wat anders” mondde uit in een nieuwe baan. En dat is nou juist zo leuk. OnlyHuman staat open voor mensen in allerlei smaken.
Met een achtergrond en opleidingen in de zorg en het theater ben ik bij OnlyHuman verantwoordelijk voor met name de zorg en onderwijs, en zeg nou zelf: een van de belangrijkste pijlers in een mensenleven, toch?
Ik ben 54 jaar, getrouwd, moeder van 2 kinderen, woon in Den Haag en wil hier nooit meer weg. Wat een heerlijke stad achter de duinen. Het heeft alles! Ik ga veel naar theater en film, sport, lees en hou van lekker eten. Ook in dat opzicht zit ik goed bij OnlyHuman, want daar zijn er meer van.
“Met een achtergrond en opleidingen in de zorg en het theater ben ik bij OnlyHuman verantwoordelijk voor met name de zorg en onderwijs, en zeg nou zelf: een van de belangrijkste pijlers in een mensenleven, toch?”
Nadat ik mijn Bachelor Sportmarketing en Management had afgerond, ben ik begonnen bij OnlyHuman. Het begon als bijbaantje, maar gaandeweg heb ik steeds meer dingen ernaast gedaan en is mij het vertrouwen gegeven om meer taken uit te voeren. Zo veranderde mijn bijbaantje in mijn eerste baan als marketeer. Van marketeer veranderde mijn functie in sales-ondersteuner. Maandenlang heb ik afspraken gemaakt voor onze Accountmanagers. Door dag in dag uit, alleen maar bezig te zijn met het maken van afspraken, begon ik in te zien op welke manieren je aan tafel komt (en vooral ook, wat niet werkt!). Nu ben ik zelf Accountmanager en pluk ik de vruchten nog iedere dag van de weg die ik binnen OnlyHuman heb bewandeld. Ik zou iedere accountmanager deze route adviseren. Hierdoor leer je te begrijpen wat ervoor nodig is, om aan tafel te kunnen komen bij (potentiële) opdrachtgevers. Ik ben er een groot voorstander van om niet alleen maar dingen te ‘halen’ bij (potentiële) opdrachtgevers. Door ook iets te kunnen brengen, maak je het voor jezelf alleen maar makkelijker en voor de opdrachtgever interessanter, om met elkaar om de tafel te gaan.
Op het eerste gezicht lijkt de combinatie niet zo logisch. Sportmarketing is een bewuste keuze van mij geweest, omdat ik een passie heb voor marketing en sport is daarbinnen een zeer interessante niche. In het begin wist ik niets van detachering en nu voel ik me thuis in die materie. En om aan de slag te gaan binnen een organisatie die mij écht aanspreekt liet ik niet lopen. En helemaal als Accountmanager! Mijn vader heeft ook altijd een Sales-functie bekleed, dus een beetje erfelijk besmet ben ik wel.
De diversiteit in mijn werk is het leukste aspect. Het ene moment zoek ik contact met potentiële klanten en praat ik met hen over de mogelijkheden van een flexibele arbeidsschil of de tijdelijke inzet van professionals. Het andere moment werk ik nauw samen met onze recruiters en consultants waarbij ik hen voed met mijn inzichten en onderzoeken we samen waar de mogelijke kansen liggen.
De kick zit er voor mij in om van ‘niets’ ‘iets’ te maken. Waar liggen kansen voor OnlyHuman, wie kunnen we aan ons binden? Daarom is de nauwe samenwerking met mijn collega’s zo belangrijk.
Zo krijg ik iedere dag opnieuw energie om het verschil te maken, door assertief te zijn en erachteraan te gaan, en zo tot het beste resultaat te komen. Daarin sta ik zeker niet alleen. Want die drive om te komen tot het beste resultaat, waarbij iedereen het beste is geholpen, deel ik met al mijn collega’s hier bij OnlyHuman.