Ga naar hoofdinhoud

Wie zijn eigenlijk de mensen áchter de naam OnlyHuman?

Mariska Lokker

Wie zijn eigenlijk de mensen áchter de naam OnlyHuman? Om onze collega’s op een leuke manier te leren kennen hebben wij een aantal van hen een quote gegeven, waarop zij een reactie geven.

Benieuwd? Lees vooral verder wat onze collega’s Matthijs, Gaby, Jesse en Denise vinden van quotes van o.a. Benjamin Franklin en Aristoteles.

Matthijs Smijers

Accountmanager bij OnlyHuman

”In deze quote kan ik me goed vinden, zowel op werkgebied als in mijn privétijd. Privé hou ik ervan om mezelf (fysieke) uitdagingen op te leggen. Omdat ik resultaat gedreven ben werkt het voor mij goed om een doel te hebben in mijn leven, dat is mijn stip op de horizon. Helemaal als het van tevoren nog zo moeilijk lijkt. Zo heb ik recent met de racefiets 150 kilometer gefietst in Limburg – de tourtocht van de Amstel Gold Race. Tot dat moment had ik nog nooit 150 kilometer gefietst, laat staan door het heuvelachtige landschap in Limburg. Vaak heb ik mezelf afgevraagd: ‘’Is dit niet iets te hoog gegrepen voor me’’? Des te leuker als je uiteindelijk moe, maar voldaan over de finish komt!

In mijn werk als Accountmanager bestaat mijn dag voor een groot gedeelte uit het ‘binnenhalen’ van nieuwe opdrachtgevers. Soms is dat wel eens moeilijk. Toch geef ik nooit op en blijf ik investeren in die mogelijke samenwerking. En dan kunnen er toch ineens mooie dingen gebeuren!”

– Matthijs Smijers, accountmanager bij OnlyHuman

Gaby de Graaff

Contract- & HR administratie bij OnlyHuman

“Ik denk dat je niet hoeft op te vallen om opgemerkt te worden. Juist door jezelf te blijven kunnen mensen je waarderen om wie je bent en wat je doet. Bijvoorbeeld door te luisteren en oprechte interesse te tonen in de mensen om je heen (vrienden, familie, collega’s of professionals) kan die waardering al groot zijn.

En dan doe je misschien voor je gevoel niets ‘extra’s: alleen jezelf blijven. Vaak hoor ik van professionals dat OnlyHuman ook echt ‘human’ is en dat geeft mij een goed gevoel. Want zonder dat we er over nadenken, doen we hier ons best voor iedereen die via en bij OnlyHuman werkt. We geven dat beetje extra eigenlijk als iets vanzelfsprekend. Gewoon omdat we zo zijn!”

– Gaby de Graaff, HR-medewerker bij UMON

Jesse den Hollander

Consultant bij OnlyHuman

“Hier ben ik het zeker mee eens! Ik ben ook van mening dat wanneer je iets met plezier doet, het niet als ‘werk’ voelt. Ik merk zelf ook dat als ik ergens met plezier mee aan de slag ga, of het nou voor werk is of niet. Bijvoorbeeld een nieuw doel stellen met hardlopen of zelfs met het maken van een surprise voor Sinterklaas: ik wil er dan graag iets moois van maken.

Het is denk ik belangrijk om die intrinsieke motivatie te voelen, zodat je ook echt het beste resultaat wilt behalen. Bij OnlyHuman merk ik dat dit gevoel zeker aanwezig is, het zit als het ware in ons DNA.”

– Jesse den Hollander, consultant bij OnlyHuman

Denise Schut

Contentmarketeer bij OnlyHuman

“Eens! Ik denk dat het heel belangrijk is dat je baan aansluit bij waar je goed in bent. Ik ben zelf vrij creatief aangelegd, dus een baan in de marketing past heel goed bij mij. Je kunt natuurlijk altijd je skills uitbreiden, maar de basis blijft toch jouw talent waarop je verder bouwt.

Mijn baan als content marketeer is zodanig creatief dat ik daar ook elke dag wel iets mee kan doen. Al is het een advertentie, organisatie van events, onze socials of andere projecten. Bij elk aspect vind ik wel een creatieve draai. Maak je een voorstel voor een projectplan? Dan is de vorm waarin en de uitstraling van jouw plan al de helft van de presentatie. Zo kan ik ook collega’s ondersteunen om hun werk net even die creatieve twist te geven.

Daarbij geloof ik er ook in dat je werkgeluk hiermee samengaat. Ik bedoel, als jij iets doet wat niet jouw talent is: doe je dan elke dag je werk wel met plezier? En dan bedoel ik niet het talent om te Netflixen natuurlijk.”

– Denise Schut, content marketeer bij UMON

Inhoud