Ga naar OnlyHuman home

Tropische Top 3 communicatie- en marketingboeken

Blog

Er schijnt tropisch weer aan te komen, volgende week. Hét moment om dit weekend even een paar goede boeken te bestellen voor in je strandtas. De zomervakantie is immers alweer (bijna) afgelopen, dus wat verse inspiratie op het gebied van communicatie en marketing kan geen kwaad.

 

Speciaal voor jullie: onze Tropische Top 3!

 

commtalks CommTalks – Betteke van Ruler

De leading lady van communicatie in Nederland, Betteke van Ruler, verzamelde veertig essays van thought leaders uit het communicatievak. ‘Het is dat ik zelf geen actieve professional meer ben, maar anders zou ik niet kunnen wachten om te beginnen’, zegt ze zelf over de CommTalks in het boek. En dat is niet gelogen: de essays bruisen stuk voor stuk van de ideeën, spannende invalshoeken en nieuwe perspectieven. Dit boek helpt je met het ontwikkelen van je eigen visie op het veranderende communicatievak. Een aanrader!

Bestel hier >

marcom inspiratieboek Het Grote MarCom Inspiratieboek

Okay, laten we eerlijk zijn. Je hebt eigenlijk geen tijd om al die boeken op je vakgebied van A tot Z uit te lezen. Gelukkig is daar het Grote MarCom Inspiratieboek. Tientallen bijdragen van topauteurs en professionals uit de marketing- en communicatiewereld zorgen ervoor dat je met één dagje strand weer he-le-maal bij bent gepraat. Ideaal als je straks weer aan de slag moet met brainstormsessies of nieuwe concepten.

Bestel hier >

simon sinek Een voor allen, allen voor een – Simon Sinek

Het belangrijkste wat een leider of manager moet doen, is het creëren van een cultuur van veiligheid. Na het beroemde ‘Begin met het Waarom’, is Simon Sinek op zoek gegaan naar de essentie van een florerende bedrijfscultuur aan de hand van biologie, antropologie en evolutieleer. In dit boek legt hij uit dat mensen pas echt verantwoordelijkheid en initiatief tonen als ze zich gesteund voelen door hun collega’s én hun leiders. Voor iedereen die het beste uit zichzelf en een team wil halen, of betrokken is bij veranderingen in een organisatie: lees dit boek.

Bestel hier >

 

 

 

 

 

 

 

 

SaveSave