OnlyHuman plaatst cookies uitsluitend om de site beter te laten functioneren en bezoek te monitoren. Lees meer    Accepteren
8 maart 2018

Match – Work – Grow

door Robin Oudheusden

Onze eerste échte merkcampagne!

Al meer dan 17 jaar zijn wij een begrip binnen de overheid en non-profit markt. En met deze merkcampagne zullen we onze naam en toegevoegde waarde verder uitbreiden!

 

Onze ervaren professionals en diverse groep opdrachtgevers weten als geen ander dat na onze match bijzonder werk verzet wordt en daarmee ervaringen en resultaten van de opdrachtgever groeien. Vandaar ook het thema van onze campagne: Match, Work, Grow!

 

Je gaat ons tegenkomen in print, op radio maar natuurlijk ook op belangrijke events op het gebied van Marketing en Communicatie.

 

Wij starten in de maand september met het vervolg van onze merkcampagne Match, Work, Grow. Voor de zomer is er een fotoshoot geweest en zijn o.a. onze collega’s Majella en Geert gefotografeerd. Binnenkort zie je onze nieuwe persoonlijke advertenties in verschillende magazine’s en webvertorials. Hieronder alvast een klein voorproefje.

 

 

Onze radiocommercial, van 2-9 juli weer te horen op Radio 1,2,3 & 4.

Printadvertentie

'Match-Work-Grow' campagne


Iedere dag aan de slag met de beste muziek!

Tegelijk met onze merkcampagne, lanceren we onze eigen echte Spotify Playlist!

Samengesteld door alle collega’s bij OnlyHuman, heb je nu 31x ‘Bring It On’ in je oorschelpen om je dag met een extra boost te starten!

 

OnlyHuman Spotify Playlist!

 

Welk nummer geeft jou die extra boost en heeft Match, Work of Grow in de titel? Laat het ons weten en wie weet voegen we jouw favoriet toe!

 

 

SaveSave

SaveSave

SaveSave

SaveSave

SaveSaveSaveSave

SaveSaveSaveSave

SaveSave

SaveSave


OOK INTERESSANT
Chat met ons via WhatsApp