Ga naar OnlyHuman home

Welk boek lees jij de komende tijd?

Blog

De zon heeft zich alweer geregeld laten zien. De zomer is in aantocht! Tijd voor drankjes op het terras, barbecues met vrienden óf om met een boek in zon inspiratie op te doen op het gebied van marketing en communicatie. Ja… je houdt niet voor niks van het vak.  Het OnlyHuman marketing- en communicatie team heeft voor jou een top-4 gemaakt van inspirerende boeken!

 

366 Dagen digiminderen – Johan Christiaan van Houten

Herken jij het ook? Constant jouw mobiel in je hand. De sociale activiteiten op WhatsApp, Facebook, Twitter en de weg niet vinden zonder Google Maps? Utrechter Johan van Houten ging een jaar lang offline. Hoe hij dat heeft ervaren, heeft hij in dit boek omschreven. Een boek dat makkelijk weg leest, dus deze kan mee in de strandtas

 

 

Verleid je lezer online – Ellis Buis & Joyce Hardholt

Wil jij jouw kennis vergroten over het schrijven van teksten? En dan teksten waar je lezers hebberig van worden en ervoor zorgen dat ze in actie komen. Denk hierbij aan teksten die ervoor zorgen dat er een aankoop wordt gedaan, iets wordt gedownload of inschrijven voor een nieuwsbrief. Dit boek helpt jou op die wervende woorden op papier te krijgen en om onderscheidend te zijn. Een leerzaam boek met veel nuttige tips die je snel kan toepassen in de praktijk.

 

 

 

De vier – Scott Galloway

In dit boek worden de vier invloedrijkste bedrijven ter wereld beschreven. En hier hebben we het natuurlijk over Amazon, Apple, Facebook, en Google. Denk jij te weten hoe deze bedrijven zoveel macht hebben gekregen? Een interessant boek, waarin ook wij dingen lazen die we nog niet wisten.

 

 

 

 

Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA – Karin Garritsen Over content marketing wordt steeds meer geschreven, want content marketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je nog steeds dat een strategie en een goede kennis vaak ontbreekt. Hoe kom je er achter aan welke content je klanten behoefte hebben? Vernieuwend boek waarin technieken staan omschreven om de content marketing toe te passen voor jouw bedrijf of organisatie.